Werken bij

Welkom bij Groenewegen Advocaten & Notarissen in Heerenveen!

Vacatures 1

fulltime administrateur / faillissementsmedewerker (M/V)

Wij zijn op zeer korte termijn op zoek naar een fulltime administrateur / faillissementsmedewerker (M/V)

Heb je affiniteit met cijfers en interesse voor extra dynamiek? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het kantoor

Groenewegen Advocaten en Notarissen is gevestigd in Heerenveen. Groenewegen Advocaten is een advocatenkantoor met 18 medewerkers, bestaande uit deskundige advocaten en ervaren juridisch praktijkondersteuners. Wij richten ons op de zakelijke markt met de focus op civiel recht, waaronder o.a. arbeidsrecht, ondernemingsrecht en faillissementsrecht. Ons kantoor onderscheidt zich door het hoge niveau van professionele dienstverlening en met nauwe betrokkenheid bij haar klanten, werknemers en de samenleving.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste administrateur op HBO werk- & denkniveau. Naast de financiële administratie ben je werkzaam als faillissementsmedewerker. Onze advocaten worden regelmatig door de rechtbank benoemd tot curator in faillissementen. Je ondersteunt de curator bij de afwikkeling van faillissementen en werkt voor de verschillende curatoren en advocaten van de sectie.

 

Takenpakket administrateur

Je voert zelfstandig de boekhouding, rapporteert aan management en andere geïnteresseerden en bereidt de door de accountant op te stellen jaarrekening voor. Je bewaakt de administratieve organisatie en onderhoudt contacten met derden.

Takenpakket faillissementsmedewerker

Je verricht zelfstandig administratieve werkzaamheden ten behoeve van de uitvoering en de afwikkeling van faillissementen. De werkzaamheden bestaan hierbij onder andere uit: het aanschrijven van crediteuren en debiteuren, verzorgen van debiteureninning, het zelfstandig voeren van correspondentie met overige betrokken partijen, boekenonderzoek, het verzorgen van de boedeladministratie, het bewaken van de voortgang van de afwikkeling van de faillissementen en het voorbereiden van (financiële) verslagen etc.

 

Profiel

- minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker;

- kennis van en werkervaring met Excel;

- ervaring als faillissementsmedewerker strekt tot aanbeveling.

 

Voor deze uitdagende dubbelrol zijn wij op zoek naar een flexibele financial met een hands-on instelling. Wij werken met BaseNet en FineAid en gaan er van uit dat je al kennis van deze software hebt of je die snel eigen kunt maken.

  • Fulltime (39 uur)
  • administratief
  • HBO werk- en denkniveau
  • Heerenveen